Branże / Motoryzacja / Hamulce

Automatyzacja produkcji hamulców.

W produkcji samochodów żaden system nie ma większego znaczenia dla bezpieczeństwa niż hamulce. Dlatego produkcja wymaga takiego poziomu precyzji, który nie pozostawia miejsca na błędy.
s
s
g
u
z
d
d
g
s
r

Eksperci od systemów krytycznych.

Metoda Pagero

Zero tolerancji dla awarii
Nasze systemy są budowane z zerową tolerancją na awarie, z wykorzystaniem zaawansowanych zabezpieczeń przed błędami i redundantnych kontroli na każdym etapie montażu.
100% walidacja wydajności
Wdrażamy zautomatyzowane testy końcowe w celu sprawdzenia działania każdego komponentu, zapewniając zgodność z wszystkimi specyfikacjami projektowymi i bezpieczeństwa.

Montaż KLOCKÓW HAMULCOWYCH

Produkcja wysokiej jakości klocków hamulcowych w dużych ilościach

Zapewniamy kompleksową automatyzację produkcji klocków hamulcowych. Nasze rozwiązania zarządzają całym procesem, od precyzyjnej obsługi płyt nośnych i materiałów ciernych po utwardzanie, wykańczanie i końcową kontrolę jakości, zapewniając stałą wydajność i jakość na dużą skalę.
Obsługa płyty nośnej i materiału ciernego
Automatyczne nakładanie kleju i łączenie
Automatyzacja pras utwardzających i pieców
Robotyczne szlifowanie, fazowanie i wykańczanie
Wizja maszynowa do wykrywania wad powierzchniowych
Arrow right icon

MONTAŻ AGREGATÓW MOTOROWYCH

Automatyzacja produkcji układów hamowania regeneracyjnego

Jednostki silnikowo-generatorowe (MGU) stanowią serce nowoczesnych układów hamowania regeneracyjnego w pojazdach hybrydowych i elektrycznych. Projektujemy zaawansowane rozwiązania automatyzacyjne do złożonego montażu tych systemów mechatronicznych, koncentrując się na precyzyjnej integracji wirników, stojanów, czujników i elektroniki sterującej.
Automatyzacja nawijania i wkładania uzwojeń stojana
Montaż wirnika i magnesu
Precyzyjny montaż czujników położenia
Integracja elektroniki sterującej i okablowania
Testy funkcjonalne i wydajnościowe na końcu linii produkcyjnej
Arrow right icon

Gotowy do przyspieszenia produkcji?

Omówmy konkretne wyzwania związane z produkcją samochodów i opracujmy rozwiązanie,
które zapewni Ci zdecydowaną przewagę konkurencyjną.

Często zadawane pytania (FAQ)

Jakie kontrole jakości stosujecie na linii montażowej hamulców?

Down arrow icon
Nasze podejście do jakości jest wielopoziomowe. Wykorzystujemy wizję maszynową do kontroli komponentów pod kątem wad, integrujemy monitorowanie momentu obrotowego każdego krytycznego elementu mocującego, stosujemy czujniki do weryfikacji obecności i prawidłowego ustawienia wszystkich części oraz przeprowadzamy w 100% zautomatyzowane testy wydajności EOL (na przykład testy szczelności i ciśnienia) każdego gotowego urządzenia.

W jaki sposób zapewniacie identyfikowalność komponentów o krytycznym znaczeniu dla bezpieczeństwa?

Down arrow icon
Identyfikowalność ma ogromne znaczenie. Nasze systemy tworzą kompleksową dokumentację cyfrową każdego zespołu. Skanujemy numery seryjne wszystkich kluczowych podzespołów (takich jak zaciski, tłoki i moduły ABS) i łączymy je z numerem seryjnym gotowego urządzenia, wraz z wszystkimi danymi procesowymi, takimi jak momenty dokręcania i wyniki testów.

Jak radzisz sobie z wymaganiami dotyczącymi mocowania elementów o wysokim momencie obrotowym?

Down arrow icon
Integrujemy zaawansowane robotyczne systemy mocowania o wysokim momencie obrotowym i sterowaniu w pętli zamkniętej. Narzędzia te są zaprogramowane tak, aby osiągać precyzyjne parametry momentu obrotowego i kąta wymagane dla połączeń o krytycznym znaczeniu dla bezpieczeństwa, a każda operacja mocowania jest monitorowana i rejestrowana w celu zapewnienia 100% jakości.

Czym jest zespół silnika-generatora (MGU) i dlaczego jego montaż jest skomplikowany?

Down arrow icon
MGU jest kluczowym elementem pojazdów hybrydowych i elektrycznych, wykorzystywanym do hamowania regeneracyjnego i napędu. Jego montaż jest złożony, ponieważ jest to precyzyjne urządzenie mechatroniczne, wymagające idealnej integracji części mechanicznych (wirniki, łożyska) z układami elektrycznymi (uzwojenia stojana) i wrażliwymi komponentami elektronicznymi (czujniki położenia), a wszystko to w bardzo wąskich tolerancjach.